من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نفرین شده...

 

 

 

هی رفیق...!

از تو چه پنهان، آدم ها انقدر دورم زده اند که...

بعید نیست یکی از همین روزها میدانی را به نامم کنند...!

 

 

 

مزرعه را موریانه ها خوردند؛

ولی ما برای گنجشک ها مترسک ساختیم...!

لعنت به این حماقت...!

 

 

 

دخترک مرگ مغزی بود...

هر روز قلبش را اهدا می کرد...!

 

 

 

پرنده ای نفرین شده ایم،

که سهممان از پریدن تنها در بازی کلاغ پر است...

 

 

 

غریبه ها که هیچ...

دوستان هم گاهی به اندازه دو سه خط بیشتر،

حوصله ات را ندارند...



نظرات شما عزیزان:

یگانه
ساعت9:05---22 مرداد 1392
مردمانی هستند که میخواهند بدانند تو چه مرگت است …
و وقتی بفهمند چه مرگت است …
بهت میگویند بس کن …
انرژی منفی نفرست …
اینجاست که سکوت معنا پیدا می کند …
و تنهایی می شود تنها چاره … !


anahita
ساعت14:21---20 مرداد 1392
از دنیای واقعی

و نامردیاش پناه آوردیم به دنیایِ مجازی،

غافل از اینکه،

آسمون همون آسمونه....
=================
چشم داداش جون


اجی محدثه
ساعت23:49---29 تير 1392
میدونم یکی از آن روزهای مبهم دور


وقتی جلوی تلویزیون روی کاناپه لم داده ای


و احتمالا بچه هات از سر و کولت بالا می روند


درست همان لحظه که قرار است احساس خوشبختی کنی،


ناگهان …


“یاد و خاطره ی من به سینه ات چنگ می زند


Zahra
ساعت19:48---25 فروردين 1392
وقتي تنهاييم دنبال يك دوست مي گرديم، وقتي پيداش كرديم دنبال عيب هاش مي گرديم


وقتي از دستش داديم دنبال خاطره هاش مي گرديم...


و باز تنهاييم ...



mahsa
ساعت12:09---17 فروردين 1392
زنـدگــی •••

عشــق •••

دوستــ داشتــن •••

عـادتــ کــردن •••

رفتــن •••

آمــدن •••

امــا چیــزی کـه / سـاده نیستـــ ,

[-بـاور] ایـن سـاده بـودنهـاستـــ • • •
بـــــــــــه روزمـــــ ــــ


Saman Azimi
ساعت17:16---2 فروردين 1392
Salam Dadash...
Az Samime Del Saale No Ro Behet Tabrik Migam...
Omidvaram Saali Delchasbtar Az Saale Gozashte Dar Kenare Daryaie Az Aramesh Dashte Bashi o Baz Khoshi To Ghalbet Ashiyoone Kone, Saale Khoobi Ro Dar Kenare Khanevadeye Azizet Separi Koni ...
Rasti Dadash In Addresse Jadidame...
Age Doost Dashti Az No linkam Kon... Delbakhtegan Baraye Hamishe Mord, Ba 4 Ta Poste Ghamgin Upam, Doost Dashti Ye Sar Bia Webam Khoshhal Misham.


Saman Azimi
ساعت17:08---2 فروردين 1392
داشتيم بازى ميكرديم...، اون رفت چشم گذاشت ؛ من رفتم قايم شدم اما اون به جاى من يكى ديگه رو پيدا كرد و من براى هميشه گم شدم...
Salam Dadash in Upet ham Mesle Hamishe aliiiiiiiii Bood ,Bebakhshid Dir Oomadam , Net vasl nabood


حسين(سبخ زار)
ساعت14:02---25 اسفند 1391
سلام داداش
مطالبت خيلي زيبان، ممنون كه سر زدي، هر وقت آپ كردي خوشحال ميشم بهم خبر بدي

پيشاپيش نوروز رو تبريك ميگم


ریحان
ساعت16:46---20 اسفند 1391
سلام فوق العاده بود مث همیشه اما چرا انقدر غصه داری؟؟ در هر حال موفق باشی

سلدا
ساعت13:36---20 اسفند 1391
سلاااااااااااااااااااام
خيلي قشنگ بود.بازم سرمي زنم.


سوگند
ساعت22:55---19 اسفند 1391
غریبه ها که هیچ...

دوستان هم گاهی به اندازه دو سه خط بیشتر،

حوصله ات را ندارند...

خوب گفتی ها.گاهی به اندازه 2یا3خط هم وقت نمیذارندوستان بخوننن ببینن چرا نبودیم.
به هرحال سلام برادر.خوبی؟اومدم که برچسب بی معرفتی نخورم.مثل همیشه عالی اما غمگین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, ] [ 10 بعد از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1